Ota yhteyttä

Ladataan...

Ota yhteyttä

Reverie ApS
Cvr: 33260954
+35 8468817928
12:00-17:00 (arkisin)
PL 58
00811 Helsinki
Suomi
Y-tunnus: 33260954
EU Vat ID: DK33260954

asiakaspalvelu@kellot.fi

Huomio!
Mikäli reklamaatio on aiheeton, veloitetaan 35€ kuljetus- ja käsittelymaksu. Aiheettomassa reklamaatiossa ongelmat tai virheet ovat itse aiheutettuja, tai ne johtuvat normaalista käytöstä. Näissä tapauksessa reklamaatio ei ole aiheellinen. Tarkemmat kuvaukset eri brändien takuuehdoista löydät täältä.

    Ohesta löydät kolme yleisintä meille esitettyä kysymystä ja niihin vastaukset. Nähdäksesi vastaukset, klikkaa hiirellä kysymyksen päälle.
    Mikäli et heti löydä vastausta kysymykseesi, luethan sivua hiukan pdiemmälle.


  1. Ostin juuri kellon mutta nyt saatavuustiedot näyttävät "Loppunut tai Loppuunmyyty"?

    Tehtyäsi tilauksen, järjestelmämme automaattisesti poistaa yhden tuotteen tilattavissa olevien listalta varaten tämän tuotteen sinulle. Mikäli varastotilanne tällöin sinun tilauksesi jälkeen tippuu 1 tuotteesta 0 tuotteeseen, näkyy tämä tuotesivulla Loppuunmyytynä. Ei kuitenkaan syytä huoleen, sillä tämä estää vain tulevien tilauksen synnyn tälle tuotteelle ja sinun tilauksesi lähetetään hetimmiten (tilaukset jotka on tehty ennen klo 15.00 lähetetään yleensä samana päivänä). Tilauksesi toimitetaan sinulle tulevina päivinä (yleensä jo seuraavana päivänä) PostNord-palvelun kautta MyPack -noutopisteeseen.

  2. Miten voin säätää rannekkeeni pituutta?

    Meiltä löytyy valikoimasta ilmainen rannekkeen lyhennykseen tarkoitettu työkalu:

    Kun lisäät ostoskoriin tuotteen jota voidaan tämän työkalun avulla lyhentää, vaihtuu tämän tuotteen hinnkasi automaattisesti 0.
    www.kellot.fi/tyokalu-rannekellon-lyhentamiseen

  3. Olin tyytymätön tuotteeseen ja tahdon palauttaa sen - kuinka toimin?

    Kaikilla tuotteillamme on 365 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa, kuin se oli tilauksen saapuessa asiakkaalle ja näin ollen myyntikuntoinen. Tämä koskee tuotteen lisäksi tuotteen mukana mahdollisesti tulleita muita materiaaleja, esimerkiksi käyttöohjeita ja alkuperäistä pakkausta. Jos nämä ehdot eivät täyty, tuotteen palautusoikeus mitätöityy. Paluuosoitteen saat täältä.


Jos kysymyksiä herää, tutustuthan näihin:


Haluaisimme kerätä evästeitä

Käytämme käyttäjäliikenteen evästeitä tunnistaaksemme käydyt sivut. Tämä auttaa meitä analysoimaan verkkosivujen liikennettä ja parantamaan verkkosivustomme käyttäjäystävällisyyttä erityisesti sinulle. Lue lisää täältä: Sopimusehdot