Takuu

Ladataan...

Tältä sivulta löydätte ohjeet kuinka toimia, mikäli luulette, että tilaamassanne tuotteessa on virhe tai häiriö, joka kuuluu takuun piiriin.

Tuotteillamme on kahden vuoden takuu ja reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa, että tilanteesta riippuen korjaamme tai vaihdamme tuotteen, hyvitämme tuotteen hinnan asiakkaalle tai alennamme tuotteen hintaa. Reklamaatio on aiheeton, mikäli puute tai virhe johtuu tuotteen virheellisestä käytöstä tai muusta vahinkoa aiheuttavasta toiminnasta. Lue lisää takuusta ja reklamaatiosta.

Milloin tuote kuuluu takuun piiriin?

Virheellinen käsittely ei kuulu takuun piiriin. Esimerkkitapaus virheellisestä käsittelystä on tuotteen joutuminen vesikosketukseen ja tuotteen vaurioituminen tästä. Poikkeuksena sääntöön ovat luonnollisesti vedenkestävät tuotteemme.

Esimerkkitapaus normaalista kulumisesta on, jos esimerkiksi nahkasta valmistettu ranneke katkeaa tai hajoaa muulla tavoin puolentoista vuoden käytön jälkeen. Tällöin tuote ei kuulu takuun piiriin. Mikäli kellon ranneke katkeaa esimerkiksi muutaman käyttöpäivän jälkeen, kyse on todennäköisesti valmistusvirheestä. Tällöin tuote kuuluu takuun piiriin.

Sisäiset virheet kuuluvat yleensä takuun piiriin, mutta niiden tulee olla sellaisia, joita asiakas ei ole itse aiheuttanut (esimerkiksi viisarien virheellinen liike). Ulkoiset virheet kuuluvat harvemmin takuun piiriin, mikäli asiakas ei ole ilmoittanut niistä välittömästi vastaanotettuaan tilaamansa tuotteen. Takuun piiriin ei myöskään kuulu paristojen vaihto, vaan se on asiakkaan vastuulla.

Reklamaatioilmoituksen luominen

Mikäli koette tarvetta reklamaation tekoon, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä aina ensin asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@kellot.fi.

Palautetut tuotteet lähetetään yleensä alkuperäiselle valmistajalle, koska verkkokaupallamme ei ole omaa toimipistettä tuotteiden korjaamiseen. Ottamalla yhteyttä ensin asiakaspalveluumme, takaamme, että reklamaationne käsitellään asiantuntevasti ja mahdollisimman nopeasti. Näin ollen on erittäin tärkeää, että lähestytte ensin asiakaspalveluamme ennen kuin lähetetätte tuotteenne.

Asiakaspalveluumme voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@kellot.fi.

Mikäli olette jo olleet yhteydessä asiakaspalveluumme, pyydämme teitä täyttämään reklamaatioilmoituksen täältä: Luo reklamaatioilmoitus

Mikäli reklamaatio on aiheeton, palautamme tuotteen takaisin asiakkaalle. Perimme peräti 50 euron käsittelymaksun ennen kuin tuote palautetaan asiakkaalle.

Erimielisyystilanteissa asiakkaalla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja antaa sopimuksesta syntyvät ristiriidat veloituksetta kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot

 

Haluaisimme kerätä evästeitä

Käytämme käyttäjäliikenteen evästeitä tunnistaaksemme käydyt sivut. Tämä auttaa meitä analysoimaan verkkosivujen liikennettä ja parantamaan verkkosivustomme käyttäjäystävällisyyttä erityisesti sinulle. Lue lisää täältä: Sopimusehdot